Kelebihan Hosting Cloud Perlu Anda Tahu.

Kelebihan Hosting Cloud Perlu Anda Tahu.



Tahukah anda?

Ada pelbagai jenis hosting yang ada, jika hendak membuat sebuah website. 


Sebelum ini saya menggunakan shared hosting u membina website saya. 

Ianya murah dan mudah menggunakannya. Tetapi ada masalah jika hendak membuat e-commerce kerana ianya agak lambat hendak di buka


Di bawah ini saya terangkan cara hendak membuat website dengan mudah.


Jangan Lupa ikuti cara di bawah ini>


Setelah memilih domain dan hosting sebelum ini, ikuti langkah langkah ini. 

Memilih


  • Domain 

 

  • Beli hosting 

 

  • Pasang WordPress 
  • Pilih Theme percuma
  • Menggunakan theme builder elementor.

 

  • Pilih plugin

 

  • Mulakan design. 


Tetapi terdapat beberapa kelemahan terhadap shared hosting ini.. Kerana, shared hosting ini berkongsi dengan banyak user yang lain. 


Di sini saya ingin mencadangkan web hosting yang paling terbaik, selain terbaik ianya pantas dan laju. 

Ianya dikenali sebagai Cloud hosting, ia juga terdapat all in one kemudahan yang diperlukan untuk membina sebuah laman web yang terbaik. 


Platform Awan Google

Elementor adalah berdasarkan Google Cloud Platform, dipercayai oleh syarikat peringkat atasan untuk keselamatan dan kebolehpercayaan bertaraf dunia.


CDN Oleh Cloudflare

Rangkaian Penghantaran Kandungan kami oleh Cloudfare menggunakan pelayan yang diedarkan di seluruh dunia supaya pelawat diarahkan secara automatik ke pelayan terdekat.


Sambungan Domain Tersuai

Anda mempunyai kawalan penuh ke atas domain anda. Sambungkan domain tersuai anda, tetapkannya sebagai utama dan kaitkan Laman Web Elementor anda dengan jenama anda.



Feature Nya terdiri daripada kelebihan:-

  • Google Cloud Platform
  • CDN by Cloudflare
  • All Elementor Pro Features
  • WordPress Pre-Installed
  • Premium Support

  • Free SSL Certificate
  • Custom Domain Connection



Tapak Web Awan Elementor (Elementor Cloud Website)

membenarkan sesiapa sahaja membuat tapak web WordPress profesional dengan mudah yang dihoskan sepenuhnya dengan Elementor. Dalam beberapa minit, Laman Web Awan Elementor (Elementor Cloud Website) anda akan sedia untuk anda reka bentuk dengan disertakan Elementor Pro dan tiada pemasangan tambahan diperlukan, Sebelum Inipenambahan elementor PRO mencecah $49. Tetapi dengan (Elementor Cloud Website) ianya termasuk PRO Lesen.


Mudah untuk memulakan projek anda dan lebih cepat untuk menyelesaikannya. Anda tidak perlu risau tentang prestasi, persediaan, keselamatan dan banyak lagi, kerana anda hanya boleh menumpukan pada perkara yang ingin anda buat.


Semua alatan pengurusan tapak anda berada dalam Papan Pemuka Laman Web Elementor Cloud. Di sini, anda boleh melihat dan mengurus butiran tapak web anda, sandaran, langganan dan banyak lagi.


Laman Web Awan Elementor (Elementor Cloud Website)

menangani beberapa langkah asas untuk menyediakan tapak web WordPress, seperti menyediakan perkhidmatan pengehosan untuk tapak yang paling mudah sekalipun, membolehkan anda cara yang cepat dan mudah untuk mereka bentuk dan menerbitkan ciptaan web anda yang seterusnya.



https://trk.elementor.com/elementor-websitecloud


Terdapat Kelebihan (Elementor Cloud Website)

  • Google Cloud Platform

  • CDN by Cloudflare

  • All Elementor Pro Features

  • WordPress Pre-Installed

  • Premium Support

  • Free SSL Certificate

  • Custom Domain Connection




Laman Web Elementor Cloud

SATU LAMAN WEB, SATU HARGA TETAP, TIADA YURAN TERSEMBUNYI

  • Pengehosan

  • Google Cloud Platform terbina dalam. 

  • Pelayan yang diedarkan CDN di seluruh dunia, 

  • sijil SSL, 

  • ebar jalur 100 GB, 

  • bersambung ke domain tersuai anda.




Editor Seret dan Lepas

Termasuk semua ciri Elementor Pro, penyuntingan langsung, 100+ widget, animasi, reka bentuk responsif. Kebebasan reka bentuk yang lengkap, dengan pengekodan sifar diperlukan.




Alat CMS

WordPress prapasang, kandungan dinamik, Pembina Tema, tema Hello, kod tersuai, pentadbir Elementor Saya untuk mengurus tapak web anda.

Harga tidak termasuk cukai yang dikenakan berdasarkan alamat pengebilan anda.


Harga akhir akan dipaparkan pada halaman pembayaran, sebelum pembayaran selesai.



EDITOR

Editor Seret & Lepas

Seret dan lepaskan mana-mana widget pada kanvas anda. Bina Secara Intuitif dengan reka bentuk sempurna piksel tanpa menulis satu baris kod.


Penyuntingan Responsif

Laraskan gaya dan reka letak tapak web anda untuk setiap skrin. Sesuaikan titik putus untuk desktop, mudah alih, tablet dan banyak lagi.

 

300+ Templat Buatan Pereka

Pilih daripada lebih 300 templat buatan pereka dan sesuaikan dengan keperluan anda. Tambahkan kandungan, sesuaikan dan jadikan kandungan itu milik anda.


100+ Widget

Pilih daripada pilihan widget yang semakin meningkat untuk reka bentuk, reka letak, animasi, pemasaran dan e-Dagang, yang dicipta untuk memenuhi setiap keperluan anda.


Penyuntingan Langsung

Bina dan sesuaikan setiap bahagian tapak web anda secara visual dan semasa anda membuat, tonton tapak web anda dihidupkan.


Tetapan global

Pastikan konsistensi merentas tapak web anda dengan menetapkan gaya global, fon, warna dan banyak lagi – semuanya dari satu tempat.


Dapatkan penyelesaian tapak web

anda yang merangkumi semua dengan Elementor Cloud.

Satu laman web, satu harga tetap, tiada yuran tersembunyi. Semua ciri disertakan pada satu harga yang menarik.


PENGALAMAN PELANGGAN

Sokongan Premium

Sama ada anda baru bermula atau memerlukan bantuan dengan ciri lanjutan, pasukan Sokongan Premium kami bersedia untuk menjawab anda secara purata dalam masa 1 hari. Sembang langsung 24/7


DESIGN

Warna & Kesan

Cipta impak visual menggunakan kesan warna yang inovatif di seluruh tapak web anda. Manfaatkan ciri lanjutan seperti kecerunan, tindanan latar belakang, adunan warna dan bayang tersuai, hanya untuk menamakan beberapa sahaja.




Tipografi

Maksimumkan kawalan tipografi dengan keupayaan fon lanjutan termasuk menambah fon tersuai dan Adobe anda sendiri. Laraskan saiz, berat, jarak huruf, ketinggian baris dan banyak lagi.




Susun atur

Kawal reka bentuk dan reka letak halaman anda dengan penyesuaian penuh. Susun susunan elemen depan/belakang menggunakan indeks Z dan lakukan lebih banyak lagi.




Gerakan & Interaksi

Tambahkan interaksi dan animasi pada tapak web anda dengan kombinasi yang tidak terhingga. Cipta kesan yang menakjubkan seperti paralaks, tuding dan animasi masuk yang menyeronokkan untuk menyampaikan satu lagi lapisan impak ke tapak web anda.




Perpustakaan Kit

Mulakan proses kreatif anda dengan kit. Semak imbas Perpustakaan Kit dan pilih mana-mana kit buatan pereka kami untuk membuat tapak web yang lengkap. Pilih yang sesuai untuk anda dan sesuaikan agar sesuai dengan penglihatan anda.




CSS tersuai

Untuk reka bentuk yang lebih maju, tambahkan kod CSS tersuai secara pilihan pada mana-mana bahagian, lajur atau widget untuk mengawal pembentangan elemen, reka letak, warna, kesan, gelagat dan banyak lagi secara unik.



CMS TOOLS


Papan Pemuka Elementor Saya

Urus semua yang berkaitan dengan tapak web anda daripada pentadbir My Elementor. Akses papan pemuka WordPress anda, sambungkan domain tersuai, kawal sandaran & pulihkan, bersama-sama dengan tindakan penting lain.




WordPress Pra-Pasang

Langkau halangan teknikal untuk menyediakan WordPress dengan penyedia perkhidmatan pengehosan pihak ketiga. Kami melakukan semua pengangkatan berat, supaya anda boleh mendapatkan penyelesaian Elementor yang lengkap dan bebas kerumitan dengan WordPress sedia untuk digunakan.




Hello Tema

Mula membina tapak web anda menggunakan tema Hello kami yang ringan. Dicipta dengan gaya dan skrip yang minimum, tema Hello dioptimumkan untuk kelajuan dan prestasi, dan merupakan titik permulaan yang bagus untuk tapak web anda.




Pembina Tema

Reka dan urus semua bahagian penting tapak web anda dengan kawalan maksimum. Sama ada siaran halaman tunggal, arkib atau pengepala/pengaki, lompat terus ke setiap bahagian tapak web anda dan reka bentuknya dengan editor seret & lepas.


od pendek

Tingkatkan kefungsian tapak web anda dengan Kod Pendek. Coretan kod kecil ini boleh memanjangkan tapak web anda dengan penyepaduan pihak ketiga dengan operasi salin dan tampal yang mudah.




Kandungan Dinamik

Gunakan elemen dinamik untuk mengisi laman web anda dengan kandungan dengan cekap. Kumpul dan paparkan kandungan yang betul dan cipta maklumat yang diperibadikan untuk pengguna yang berbeza dan aplikasi dipacu data.























































HOSTING

Platform Awan Google

Dapatkan pengehosan terbina dalam daripada Platform Awan Google terbaik dalam kelasnya. Data, aplikasi dan infrastruktur anda dilindungi dengan platform dan perkhidmatan keselamatan yang sama yang digunakan oleh Google.




Keselamatan SSL

SSL disertakan dan percuma. Sijil SSL digunakan untuk urus niaga dalam talian yang selamat dan memastikan maklumat pelanggan peribadi serta dilindungi dengan penyulitan SSL 256-bit.




CDN oleh Cloudflare

Manfaat daripada Rangkaian Penyampaian Kandungan berprestasi tinggi oleh Cloudflare. Dengan pelayan dan pusat data yang diedarkan di seluruh dunia dan hampir dengan titik penggunaan, anda mendapat tapak web yang dimuatkan dengan pantas dan kebolehpercayaan yang tinggi.




Sambungan Domain Tersuai

Sambungkan domain tersuai anda ke tapak web anda dan kongsi alamat anda dengan dunia! Subdomain Elementor.cloud percuma disertakan dengan setiap pelan Laman Web Awan Elementor.




Sandaran/Pulihkan

Sandaran automatik berlaku setiap hari. Untuk sandaran dan pemulihan manual, lakukan proses 2 langkah mudah terus daripada papan pemuka My Elementor anda.




Konfigurasi Teguh

Pergi sambil anda berkembang dengan Elementor. Dengan lebar jalur 100GB, storan 20GB dan sehingga 100K lawatan bulanan unik anda mempunyai semua kuasa dan prestasi yang anda perlukan.



SUPPORT

Sokongan Seluruh Dunia

Ejen Pengalaman Pelanggan terletak di seluruh dunia untuk memastikan mereka tersedia di zon waktu anda 24/7.




Pakar Khusus

Dapatkan jawapan yang pantas dan tepat daripada profesional yang hidup dan bernafas Elementor. Mereka di sini untuk membantu anda berjaya!




Penambahbaikan Berterusan

Kami memandang serius pandangan dan pendapat anda. Pelanggan ialah sumber maklumat terbaik kami tentang cara kami boleh sentiasa meningkatkan pengalaman pelanggan.




Sembang langsung 24/7

Dengan sembang langsung, kami boleh berhubung dengan anda dalam masa nyata. Sama ada anda perlu menangani soalan mudah atau menyelesaikan isu yang rumit, kami di sini untuk memberi anda jawapannya.




Bercakap Dengan Ejen Kami

Perlu mengadakan perbualan yang mendalam dengan ejen? Kami sentiasa di sini untuk menyokong apabila situasi melekit timbul dan memberikan anda yang terbaik dalam perkhidmatan yang diperibadikan.




Pusat Bantuan

Pusat Bantuan ialah pangkalan pengetahuan yang kaya dengan artikel dan dokumentasi yang berguna. Daripada panduan permulaan hingga arahan lanjutan, jawapannya ada di sana.





Temui Anda

Pengurusan

Papan pemuka

Kawal sepenuhnya semua yang berkaitan dengan tapak web anda dari satu persekitaran. Dengan papan pemuka 'MyElementor', anda boleh melakukan pelbagai tindakan termasuk menyambungkan domain anda, menjalankan sandaran/pemulihan dan banyak lagi.


Kembangkan Perniagaan Anda

Dengan keyakinan

Jalur lebar 100GB untuk pengalaman tapak teratas

100K lawatan unik bulanan, sedia untuk trafik anda

20GB storan untuk semua kandungan dan aset anda


Berharap pada Dipercayai

Perlindungan


Sijil SSL

Digabungkan dengan SSL yang dipercayai industri daripada Cloudflare, pasang sijil anda sendiri, jika diperlukan.


Sandaran Harian

Sandaran automatik dilakukan setiap 24 jam. Jalankan sandaran manual sekerap yang anda suka.


Kunci Tapak

Tapak web yang sedang dalam proses boleh dirahsiakan sehingga dibuka kuncinya untuk dilihat dengan kod laluan.



Catat Ulasan

0 Ulasan