Bagaimana dapatkan Traffik Web anda Dengan Semrush 2022

 Bagaimana dapatkan Traffik Web anda Dengan Semrush 2022

SEMRUSH telah mempunyai 9 juta lawatan sebulan dari seluruh dunia. Ini adalah antara alat yang hebat untuk membantu anda mendapatkan hasil yang terbaik & dapat diukur dari usaha pemasaran dalam talian. Dan terdapat banyak cara untuk mendapatkan lalu lintas dengan SEMRush pada tahun 2022 ini, tanpa sebarang keraguan. 




SEMRush Features

Mari kita lihat beberapa ciri teratas yang ditawarkan SEMRush sekarang.

Alat SEMRush untuk membantu anda mencapai permainan SEO anda:

  • Alat Penyelidikan Kata Kunci
  • Alat SEO Di Halaman
  • Alat SEO tempatan
  • Alat Penjejakan Peringkat
  • Pautan Membina Alat
  • Analisis SEO pesaing

Alat SEMRush untuk membantu anda memilih kandungan terbaik untuk penggunaan dalam talian termasuk:

  • 7 Alat Pemasaran Kandungan
  • 3 Alat Pembuatan dan Pengedaran Kandungan
  • 2 Alat Pengoptimuman Kandungan
  • 2 Alat Analisis Pemasaran Kandungan

Untuk penyelidikan pasaran, SEMRush menawarkan alat hebat seperti:

  • Alat Analisis Pesaing
  • Alat Analisis Pemasaran
  • Alat Iklan Berbayar
  • Alat Pemantauan PR Pesaing

Untuk mengiklankan perniagaan anda dalam talian, SEMRUsh menawarkan

Alat Pengewangan Laman Web (Petua untuk mengewangkan laman web WP anda)

  • Alat Penyelidikan Kata Kunci PPC

Untuk membantu anda memulakan media sosial, SEMRush menawarkan

  • Dua Alat untuk Pengurusan Media Sosial

Seperti yang anda lihat, SEMRush adalah penyelesaian sehenti untuk semua keperluan pemasaran anda. Anda mungkin pernah mendengar tentang SEMRush jika anda berada dalam industri perniagaan dalam talian.

 

SEMRush tools

Platform ini dilengkapi dengan alat yang hebat untuk meningkatkan strategi pemasaran keseluruhan anda. Anda mungkin merasa terharu ketika pertama kali menggunakan Semrush, jadi mungkin sukar untuk memulakannya. Mari ketahui bagaimana mendapatkan trafik dengan SEMRush sekarang.

Cara Mendapatkan Lalu Lintas Dengan SEMRush (9 Langkah Praktikal)

Saya akan membincangkan 9 petua yang boleh ditindaklanjuti (dan langkah praktikal) untuk membantu anda mendapatkan trafik ke blog atau laman web anda dengan SEMRush. Anda boleh melakukannya dengan perisian tanpa mengira jenis perniagaan yang anda jalankan. Ini juga membantu anda meningkatkan kerjaya bebas anda dalam dunia pemasaran digital.

Bunyi menarik? Mari mulakan sekarang.

Cari Halaman Teratas Pesaing Anda (Dapatkan Lalu Lintas Dengan SEMRush)

Anda boleh memecahkannya sekiranya anda mengetahui prestasi pesaing anda. Itulah sebabnya penting untuk menganalisis halaman teratas pesaing anda. Dengan pandangan yang kompetitif, anda juga boleh mendapatkan bantuan dengan strategi pemasaran anda.

 

Top Performing Pages Get Traffic with SEMRush

Terima kasih, SEMRush mempunyai banyak alat untuk mendapatkan pandangan mengenai persaingan anda. Contohnya, jika anda ingin mengetahui halaman dengan pesaing terbaik,

Pergi ke Gambaran Keseluruhan Domain di papan pemuka SEMRush

  • Masukkan laman pesaing anda ke dalam kotak
  • Klik pada 'Penyelidikan Organik'
  • Dan arahkan ke 'Halaman'.

Di sini anda akan mempunyai halaman dan perincian prestasi terbaik pesaing anda. Anda dapat mengetahui lalu lintas, kata kunci, pautan balik, dan banyak lagi untuk halaman. Anda boleh mendedahkan kata kunci untuk membuat kandungan untuk halaman anda juga.

Dan akhirnya anda akan menarik lebih banyak pautan balik ke laman web anda, secara semula jadi. Dengan cara ini, anda boleh mendapatkan trafik dengan SEMRush.

Dapatkan semula Pautan Balik Anda

Anda telah membuat laman web dan mengumpulkan banyak pautan balik yang berharga ke laman web anda. Itu hebat! Tetapi dengan masa, anda kehilangan sebahagian daripada pautan balik. Dan itu boleh menjejaskan kedudukan carian keseluruhan anda. Di situlah SEMRush muncul.

 

Recliam Backlinks on SEMRush

SEMRush membantu anda mengenal pasti pautan balik yang hilang sehingga anda dapat memperolehnya semula. Untuk itu, anda perlu:

  • Pergi ke papan pemuka SEMRush
  • Tuding ke ‘Analitis Domain’
  • Pilih 'Pautan Balik' dan masukkan domain anda

Di sini anda akan mempunyai keseluruhan senarai pautan balik yang dibina di laman web anda. Sekarang, jika anda menyemak 'Hilang', anda akan mengetahui pautan balik yang hilang. Analisisnya dan cuba dapatkannya semula. Lakukan kempen jangkauan kepada semua pemilik domain tersebut.

Selesaikan Kesalahan SEO Kritikal

SEMRush mempunyai alat Audit Laman yang kuat yang membantu anda mengenal pasti semua masalah SEO di laman web anda. Tapi tunggu, masih ada lagi. Anda juga dapat mengetahui semua langkah yang perlu anda lakukan untuk menyelesaikan semua masalah tersebut.

Untuk audit laman web, anda perlu log masuk ke akaun SEMRush anda dan:

  • Pergi ke Projek
  • Klik pada 'Tambah Projek Baru'
  • Masukkan alamat laman web anda
  • Dan klik butang 'Siapkan'
  • Masukkan maklumat yang berkaitan

Dan tekan butang ‘Start Site Audit’ dengan segera. SEMRush merangkak laman web anda, menganalisisnya dan membuat laporan terperinci. Anda akan mempunyai semua kesalahan di laman sekarang di skrin anda. Anda boleh memperbaikinya dengan mengikuti langkah-langkah yang diberikan di sana.

 

Fix SEO Errors on SEMRush

SEMRush mendedahkan tiga isu utama:

Kesalahan - masalah yang paling teruk di laman web anda (mis., Peta laman atau ralat robots.txt)

Amaran - ralat tahap sederhana (mis., Gambar tanpa tag alt)

Makluman - masalah kecil (mis., Halaman yang disekat dari halaman merangkak atau yatim piatu)

Seperti yang anda lihat, ‘Kesalahan’ memberi kesan yang lebih tinggi pada keseluruhan skor SEO anda daripada ‘Amaran’ atau ‘Notis’. Saya yakin anda harus menjalankan audit laman web setiap minggu dan melihat apakah anda perlu memperbaiki sesuatu. Ia akan mendorong lalu lintas yang pantas dengan SEMRush.

Analisis Pertandingan Organik dalam SERP

Adakah anda mahu mengatasi persaingan anda di halaman hasil mesin pencari? Kemudian anda perlu menganalisis SERP terlebih dahulu. Analisis berapa banyak domain yang bersaing untuk kata kunci yang berbeza. Dan lihat betapa kuatnya domain tersebut.

Sebagai contoh, semasa saya menganalisis salah satu blog pemasaran internet yang paling popular, Backlinko, saya mendapat hasil ini.

 Baca Artikel S.E.O <<Di Sini>>

Backlinko - Get traffic with semrush

Inilah cara anda mengenal pasti pertandingan organik anda:

  • Pergi ke 'Analisis Domain' di SEMRush
  • Klik pada 'Penyelidikan Organik'
  • Dan masukkan nama domain anda

Buka tab ‘Pesaing’ untuk melihat laman web pesaing untuk kata kunci tertentu di tempat anda. Hasil SEMRush didasarkan pada menganalisis jumlah kata kunci yang dikongsi antara dua domain. Anda juga boleh mengeksport semua pesaing organik anda untuk menganalisisnya kemudian.

Nikmati Peluang Pembinaan Pautan Baru

SEMRush Backlink Gap Tool membantu anda menganalisis profil pautan balik dari lima pesaing anda. Setelah anda memperoleh data berharga, anda dapat mengenal pasti peluang membina pautan yang belum digunakan untuk anda. Dengan cara ini, anda meningkatkan lalu lintas menggunakan SEMRush.

 

link building on SEMRush

Cara mendapatkan trafik dengan Jurang Backlink SEMRush:

  • Pergi ke Analisis Jurang
  • Pilih 'Jurang Pautan Balik'
  • Dan masukkan domain anda bersama dengan domain pesaing teratas anda

Klik pada butang hijau untuk melihat data yang SEMRush tawarkan kepada anda. Ini menunjukkan jumlah pautan balik total, domain root, dan data sejarah pautan balik. Bagaimana anda melihat peluang membina pautan? Anda mesti mencari domain rujukan dari mana pesaing anda mempunyai pautan tetapi bukan milik anda.

Optimumkan Kandungan Anda dengan SEMRush

SEMRush menawarkan Templat Kandungan SEO, yang merupakan alat yang diremehkan tanpa keraguan. Ini membantu anda membuat kandungan berdasarkan amalan SEO terbaik. Alat ini menawarkan templat cadangan berdasarkan kata kunci utama anda.

 

Optimize your content on semrush

Cadangan dibuat berdasarkan sepuluh halaman ranking teratas di SERP untuk kata kunci sasaran anda. Untuk itu, anda perlu memilih ‘Templat Kandungan SEO’ dari bar navigasi kiri. Tetapkan tetapan anda seperti negara, bahasa, dan jenis peranti. Masukkan kata kunci anda dan tekan ‘Buat Templat SEO’ di SEMRush.

Setelah menganalisis SERP, SEMRush menghasilkan templat cadangan SEO untuk kandungan anda. Ia mengesyorkan anda

  • Kata kunci yang berkaitan secara semantik
  • Pautan Balik
  • Kebolehbacaan
  • Dan panjang teks

Ikuti cadangan ini untuk menyusun kandungan yang ada untuk mengatasi pesaing anda. Ia pasti akan membawa banyak lalu lintas dengan SEMrush. Saya suka alat ini kerana ia tidak hanya membincangkan amalan di luar halaman tetapi juga amalan di luar halaman.

Terokai Kata Kunci Ekor Panjang (Dapatkan Lalu Lintas Dengan SEMRush)

Ini mesti menjadi kaedah terbaik untuk mendapatkan trafik dengan SEMRush. Terokai kata kunci ekor panjang untuk laman web anda dalam beberapa minit. Ia boleh menjadi sangat berharga, terutamanya jika anda berada di tempat yang sukar. Akan sukar untuk dikuasai dalam hasil carian.

 

long tail keywords

Tetapi dengan kata kunci ekor panjang, anda mungkin akan memenangi permainan di SERP. Alat Sihir Kata Kunci SEMRush membantu anda mencari kata kunci emas untuk anda. Ini adalah alat penyelidikan kata kunci yang mudah digunakan untuk menyediakan semua kata kunci yang anda perlukan untuk menjayakan laman web anda.

Untuk itu, anda perlu pergi ke ‘Keyword Analytics’ dan memilih ‘Keyword Magic Tool’ di SEMRush. Alat ini menunjukkan semua metrik kata kunci tersebut. Dan sekarang adalah tugas anda untuk menggunakan penapis seperti KD, CPC, dan persaingan.

Inilah cara anda mencari kata kunci ekor panjang:

  1. Masukkan kata kunci utama anda ke Alat Kata Kunci Sihir
  2. Pilih dari kumpulan kata kunci
  3. Dan cari kombinasi ekor panjang dengan kata kunci yang tepat

Kata kunci ini akan mempunyai kelantangan sederhana rendah tetapi persaingan kurang pada SERP. Ini bermaksud anda akan mendapat kemenangan cepat lebih awal dari sebelumnya. Buat kandungan di sekitar kata kunci ekor panjang dan dapatkan lalu lintas dengan alat SEMRush.

Dedahkan Iklan Berbayar Pesaing Anda

Sebilangan besar pemasar dan pemilik laman web menggunakan SEMRush untuk mendapatkan pandangan SEO. Tetapi ia juga merupakan alat pengiklanan yang hebat. Ya, alat Iklan Paparan oleh SEMRush menawarkan data mengenai iklan dalam talian di laman web mana pun.

 

Hubspot's Advertising Strategies

Berikut adalah beberapa pandangan yang dapat anda peroleh dengan alat ini:

  • Jenis Iklan
  • Penerbit
  • Penyasaran Penonton
  • Minat Penonton Teratas
  • Paparkan Iklan mengikut Peranti
  • Paparkan Iklan mengikut Negara

Untuk itu, anda perlu pergi ke ‘Analisis Domain’ dan memilih alat ‘Iklan Paparan’. Masukkan laman pesaing anda dan tekan butang 'Jelajah sekarang'. Hasilnya akan menunjukkan kepada anda laporan iklan untuk laman web tersebut.

Kenal pasti dan Tolak Pautan Balik Negatif

Pautan balik adalah isyarat peringkat yang kuat untuk enjin carian, tanpa keraguan. Tetapi anda tidak boleh membawa pautan ke laman web anda. Selain mendapatkan pautan baru, anda juga perlu memantau yang negatif.

 

Toxic Backlinks

Beberapa pautan balik boleh menjadi toksik untuk kedudukan keseluruhan anda. Dan anda mungkin akan kehilangan lalu lintas di enjin carian. Tetapi SEMRush dapat membantu anda mengenal pasti pautan balik negatif sehingga anda dapat menolaknya.

Untuk itu, anda perlu menyiapkan ‘Backlink Audit’ dan pilih ‘Root Domain’ dan tekan butang ‘Start Backlink Audit’. SEMRush akan membuat profil pautan balik untuk laman web anda dan membantu anda mengenali skor toksik juga.

Jadi ini adalah beberapa cara untuk mendapatkan trafik dengan SEMRush pada tahun 2021. Dan anda juga boleh mencuba yang baru juga.

Kesimpulan:

Cara Mendapatkan Lalu Lintas dengan SEMRush pada tahun 2021

Dengan SEMRush, anda dapat menemui halaman teratas pesaing anda serta mendapatkan balik pautan balik yang hilang. Ini juga membantu anda memperbaiki kesilapan SEO kritikal dan menganalisis persaingan organik dalam beberapa saat.

SEMRush juga membolehkan anda mengetahui peluang membina pautan dan mencari kata kunci ekor panjang untuk kemenangan pantas. Adakah anda ingin mendedahkan strategi iklan berbayar pesaing anda supaya anda dapat menyalinnya? Atau adakah anda ingin mengenal pasti dan menolak pautan balik beracun?

SEMRush sentiasa ada untuk anda meningkatkan usaha pemasaran anda. Apa yang anda perlukan adalah meneroka alatnya. Beritahu saya dalam komen jika anda telah mengetahui cara mendapatkan lalu lintas dengan SEMRush. Dan kongsi kaedah anda untuk mendapatkan lalu lintas ke laman web anda menggunakan perisian juga.

 

Share Article:

sekiranya anda perlu menganalisis SERP terlebih dahulu. Analisis berapa banyak domain yang bersaing untuk kata kunci yang berbeza. Dan lihat betapa kuatnya domain tersebut.


Sebagai contoh, semasa saya menganalisis salah satu blog pemasaran internet yang paling popular, Backlinko, saya mendapat hasil ini.


Backlinko - Dapatkan trafik dengan semrush

Inilah cara anda mengenal pasti pertandingan organik anda:


Pergi ke 'Analisis Domain' di SEMRush

Klik pada 'Penyelidikan Organik'

Dan masukkan nama domain anda

Buka tab ‘Pesaing’ untuk melihat laman web pesaing untuk kata kunci tertentu di tempat anda. Hasil SEMRush didasarkan pada menganalisis jumlah kata kunci yang dikongsi antara dua domain. Anda juga boleh mengeksport semua pesaing organik anda untuk menganalisisnya kemudian.


Nikmati Peluang Pembinaan Pautan Baru

SEMRush Backlink Gap Tool membantu anda menganalisis profil pautan balik dari lima pesaing anda. Setelah anda memperoleh data berharga, anda dapat mengenal pasti peluang membina pautan yang belum digunakan untuk anda. Dengan cara ini, anda meningkatkan lalu lintas menggunakan SEMRush.


membina pautan di SEMRush

Cara mendapatkan trafik dengan Jurang Backlink SEMRush:


  • Pergi ke Analisis Jurang
  • Pilih 'Jurang Pautan Balik'

Dan masukkan domain anda bersama dengan domain pesaing teratas anda

Klik pada butang hijau untuk melihat data yang SEMRush tawarkan kepada anda. Ini menunjukkan jumlah pautan balik keseluruhan, domain root, dan data sejarah pautan balik. Bagaimana anda melihat peluang membina pautan? Anda mesti mencari domain rujukan dari mana pesaing anda mempunyai pautan tetapi bukan milik anda.


Optimumkan Kandungan Anda dengan SEMRush

SEMRush menawarkan Templat Kandungan SEO, yang merupakan alat yang diremehkan tanpa keraguan. Ini membantu anda membuat kandungan berdasarkan amalan SEO terbaik. Alat ini menawarkan templat cadangan berdasarkan kata kunci utama anda.


Optimumkan kandungan anda pada semrush

Cadangan dibuat berdasarkan sepuluh halaman ranking teratas di SERP untuk kata kunci sasaran anda. Untuk itu, anda perlu memilih ‘Templat Kandungan SEO’ dari bar navigasi kiri. Tetapkan tetapan anda seperti negara, bahasa, dan jenis peranti. Masukkan kata kunci anda dan tekan ‘Buat Templat SEO’ di SEMRush.


Setelah menganalisis SERP, SEMRush menghasilkan templat cadangan SEO untuk kandungan anda. Ia mengesyorkan anda


Kata kunci yang berkaitan secara semantik

Pautan Balik

Kebolehbacaan

Dan panjang teks

Ikuti cadangan ini untuk menyusun kandungan yang ada untuk mengatasi pesaing anda. Ia pasti akan membawa banyak lalu lintas dengan SEMrush. Saya suka alat ini kerana ia tidak hanya membincangkan amalan di luar halaman tetapi juga amalan di luar halaman.


Terokai Kata Kunci Ekor Panjang (Dapatkan Lalu Lintas Dengan SEMRush)

Ini mesti menjadi kaedah terbaik untuk mendapatkan trafik dengan SEMRush. Terokai kata kunci ekor panjang untuk laman web anda dalam beberapa minit. Ia boleh menjadi sangat berharga, terutamanya jika anda berada di tempat yang sukar. Akan sukar untuk dikuasai dalam hasil carian.


kata kunci ekor panjang

Tetapi dengan kata kunci ekor panjang, anda mungkin akan memenangi permainan di SERP. Alat Sihir Kata Kunci SEMRush membantu anda mencari kata kunci emas untuk anda. Ini adalah alat penyelidikan kata kunci yang mudah digunakan untuk menyediakan semua kata kunci yang anda perlukan untuk menjayakan laman web anda.


Untuk itu, anda perlu pergi ke ‘Keyword Analytics’ dan memilih ‘Keyword Magic Tool’ di SEMRush. Alat ini menunjukkan semua metrik kata kunci tersebut. Dan sekarang adalah tugas anda untuk menggunakan penapis seperti KD, CPC, dan persaingan.


Inilah cara anda mencari kata kunci ekor panjang:


Masukkan kata kunci utama anda ke Alat Kata Kunci Sihir

Pilih dari kumpulan kata kunci

Dan cari kombinasi ekor panjang dengan kata kunci yang tepat

Kata kunci ini akan mempunyai kelantangan sederhana rendah tetapi persaingan kurang pada SERP. Ini bermaksud anda akan mendapat kemenangan cepat lebih awal dari sebelumnya. Buat kandungan di sekitar kata kunci ekor panjang dan dapatkan lalu lintas dengan alat SEMRush.


Dedahkan Iklan Berbayar Pesaing Anda

Sebilangan besar pemasar dan pemilik laman web menggunakan SEMRush untuk mendapatkan pandangan SEO. Tetapi ia juga merupakan alat pengiklanan yang hebat. Ya, alat Iklan Paparan oleh SEMRush menawarkan data mengenai iklan dalam talian di laman web mana pun.


Strategi Pengiklanan Hubspot

Berikut adalah beberapa pandangan yang dapat anda peroleh dengan alat ini:


  • Jenis Iklan
  • Penerbit
  • Penyasaran Penonton
  • Minat Penonton Teratas
  • Paparkan Iklan mengikut Peranti
  • Paparkan Iklan mengikut Negara

Untuk itu, anda perlu pergi ke ‘Analisis Domain’ dan memilih alat ‘Iklan Paparan’. Masukkan laman web pesaing anda dan tekan butang 'Jelajah sekarang'. Hasilnya akan menunjukkan kepada anda laporan iklan untuk laman web tersebut.


Kenal pasti dan Tolak Pautan Balik Negatif

Pautan balik adalah isyarat peringkat yang kuat untuk enjin carian, tanpa keraguan. Tetapi anda tidak boleh membawa pautan ke laman web anda. Selain mendapatkan pautan baru, anda juga perlu memantau yang negatif.


Pautan Balik Beracun

Beberapa pautan balik boleh menjadi toksik untuk kedudukan keseluruhan anda. Dan anda mungkin akan kehilangan lalu lintas di enjin carian. Tetapi SEMRush dapat membantu anda mengenal pasti pautan balik negatif sehingga anda dapat menolaknya.


Untuk itu, anda perlu menyiapkan ‘Backlink Audit’ dan pilih ‘Root Domain’ dan tekan butang ‘Start Backlink Audit’. SEMRush akan membuat profil pautan balik untuk laman web dan hel anda.






Catat Ulasan

1 Ulasan

RSNR berkata…
I like this article, well done