PESTGONE99 Semburan Nyah Lalat

PESTGONE99 Semburan Nyah Lalat

PestGone-Penghalau-Lalat-500ml

PestGone-Penghalau-Lalat

⚡⚡PESTGONE99 ⚡⚡
PESTGONE99PESTGONE9910 Kelebihan PESTGONE99 SEMBURAN NYAH LALAT 🦎🐜🕷 SERAI WANGI

📌 Apabila disembur ke arah lalat yang berterbangan atau dilap pada meja ianya akan lari dan seterusnya kehadiran lalat tersebut dapat dihindari.
📌 Apabila disembur pada laluan semut akan menyebabkan kawanan 🐜semut lari/mati dan laluan tersebut akan ditinggalkan oleh semut yang masih hidup
📌  Apabila disembur tepat ke arah cicak🦎 yang melekat di siling/dinding akan menyebabkan ianya jatuh dan seterusnya lari/mati.
📌Apabila disembur tepat pada🕷 lipas akan menyebabkan ianya gila dan akhirnya mati
📌Cecair ini adalah inovasi terbaru untuk menggantikan racun serangga kerana amat berkesan menghalau serangga, dan tidak memberi impak pada sayuran/tanaman dan tanah.
📌Sekiranya diguna secara konsisten ianya dapat mengelakkan dari jangkitan penyakit dan virus yang di bawa oleh haiwan/serangga perosak di atas.
📌Haruman berkesan sehingga 6 jam kawasan bertutup dan 3 jam kawasan terbuka
📌Tidak memberi kesan negatif jika tersentuh pada kulit.
📌🚫Tidak beracun, tidak melekit dan berbau harum, sesuai digunakan menghalau serangga yang berdarah sejuk seperti Nyamuk, lalat, 🕷lipas, 🐜semut, pacat, pepijat, 🦎ulat, kuya pokok dan lain2 lagi.
📌✔ BOLEH digunakan untuk penjagaan (Gromming) binatang peliharaan Seperti 🐎KUDA & 🐈 Kucing bagi penjagaan bulu pada badan dengan menjauhi kutu serta bendasing yang menyebabkan rangsangan pada kulit.
Untuk info sila :-
📲WHATSAPP
http://PestGone99.wasap.my
http://PestGone99.wasap.my
http://PestGone99.wasap.my
Awas
⚠️Jauhi dari kanak-kanak
⚠️ Elakkan sentuhan mata, jika tidak sengaja masuk ke mata, siram dengan segera mengalir dan dapatkan ubat.
#RSNiagaResources
#semburanpenghalaulalat
#semburanpenghalauserangga
#semburanajaib #semburanserbaguna #semburan1001guna #seraiwangi #produkseraiwangi #bazarpaknil #kuasaonline #bisnesonline #produkbahanorganik #produkhot #wajibbeli #wajibcuba #murahdanberkesan #tolongviral #produkbumiputera #saturumahsatupestgone99 #agendiperlukan

Catat Ulasan

0 Ulasan