TESTIMONI

TESTIMONI FROM BRUNEI

By Shahiruldin MuhamadDecember 29, 2014
Pada 11 December 2014, saya menerima panggilan dari En. Salleh (Brunei) untuk memesan sekotak remedy Se7en. Beliau memberitahu saya yang beliau sedang bercuti di Johor dan meminta saya untuk poskan sekotak se7en ke hotel di mana belia menginap di Johor.
Customer comes first. Tanpa berlengah saya pun menghantar sekotak Se7en ke Johor pada hari yang sama. Sebelum itu, beliau memberitahu saya yang beliau mengidapi sakit resdung, sesak nafas(terpaksa pakai inhaler), sakit dada sebelah kiri, running nose, selalu batuk dan bersin setiap pagi bila bangun dari tidur.
Beliau juga memberitahu saya yang beliau sudah 2 tahun menghadapinya dan pernah dimasukkan ke hospital disebabkan sesak nafas dan terpaksa diberi bantuan oksigen semasa di hospital. Beliau sudah bermacam macam ubat namun ikhtiar belia belum berhasil.
Setelah dua minggu mengambil remedy se7en, beliau telah ‘whatsapp’ saya yang beliau kini tidak perlu menggunakan inhaler lagi, Resdung, bersin, batuk dan sesak nafas sudah tidak ada lagi. Saya amat bersyukur apabila remedy Se7en menjadi penyelesaian bagi sakit beliau dengan izinNya pastinya.
1 Kotak ada 3 botol/ 1 botol (300ml)
Berminat  sila hubungi kami
019-345 8150
x

Catat Ulasan

0 Ulasan